Verzending en Retourneren

Heb je nog vragen over het verzenden en retourneren? Lees dan verder, grote kans dat je het antwoord vindt.

Verzending

Bestellingen die wij ontvangen op werkdagen voor 16:00 worden dezelfde dag verzonden. Verzending van jouw bestelling gebeurt in het uiterste geval binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling. Een uitzondering is in het weekeinde of vrijdag na 16:00. Deze bestellingen worden op maandag verzonden.

Dit zijn de verzendtijden binnen Nederland en naar België.

1 werkdag: Nederland
2-3 werkdagen: België

Dit is een indicatie. Het afgelopen jaar is de druk op PostNL wat betreft pakketten enorm toegenomen. Dit heeft er voor gezorgd dat er met enige regelmaat een achterstand is, wat betekent dat een pakketje een dag later bij je bezorgd wordt.

Retourbeleid

Bedankt allereerst voor jouw bestelling! Wij hopen dan ook dat je tevreden bent. Mocht je niet 100% tevreden zijn om wat voor reden dan ook, dan kun je jouw bestelling retourneren voor restitutie van de kosten of een kortingscode ter waarde van de producten die jij geretourneerd hebt. Lees verder voor aanvullende informatie over ons retourbeleid.

Retourzendingen

Alle retouren moeten gemeld worden binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Aangezien de producten van Natural Answer voor persoonlijke verzorging zijn, kunnen wij gebruikte producten helaas niet terugnemen. Dit is dan ook de reden dat wij geretourneerde producten ongebruikt en onbeschadigd in ontvangst moeten nemen.

Retourprocedure

Om jouw bestelling retour te sturen, kun je het retourformulier invullen. Neem de checklist door zodat je zeker weet dat je aan alle voorwaarden voldoet zodat wij jouw retourzending zonder problemen in ontvangst kunnen nemen. Doe het product in de originele verzenddoos of een vergelijkbare verpakking. Je bent zelf verplicht de kosten van de retourzending te betalen. Wij adviseren de bestelling te verzenden met een track & trace nummer. Mocht de retourzending zonder track & trace nummer niet aankomen, dan heb je geen bewijs van verzenden en kunnen wij helaas niet tot restitutie overgaan.

Na ontvangst van de retourzending en na inspectie van de producten zullen wij jouw retourzending verwerken en de bestelling restitueren. Dit kan in het uiterste geval tot 7 dagen duren, al neemt dit proces normaal gesproken hooguit 1 tot 2 dagen in beslag. Wij sturen je een email zodra wij de retourzending verwerkt hebben.

Uitzonderingen

Mocht jouw bestelling beschadigd aankomen en wil je hierover contact opnemen? Neem dan via het contactformulier of direct per email contact met ons op zodat wij jouw situatie kunnen beoordelen en als de situatie er naar is, jouw aankoop (al dan niet gedeeltelijk) te vergoeden.

Ook van belang:
Producten in de aanbieding zijn uitgesloten van retourneren.

Vragen

Heb jij nog vragen over jouw bestelling? Neem dan contact op via het emailadres die je onderaan deze pagina vindt of neem contact op via het contactformulier.